Και μετά τα παιχνίδια της αυλής σειρά είχαν τα γήπεδα του σχολείου μας. Ευχαριστούμε θερμά τους κ. Κυργίδη Κωνσταντίνο και κ. Χουρτερούδη Αναστάσιο (γονείς του 1ου Δημοτικού) για τη δωρεά χρωμάτων. Επιπλέον ευχαριστούμε θερμά τους γονείς και κάποιους μικρούς βοηθούς που ανταποκρίθηκαν στο καλεσμά μας για βοήθεια και συμμετείχαν στο βάψιμο των γηπέδων. Η ισχύς εν τη ενώσει..