Skip to main content

Ο καιρός φέτος μας τα χάλασε, αλλά το γιορτινό κλίμα δεν έλειψε από το σχολείο μας. Την Παρασκευή 12/6 πραγματοποιήθηκε η γιορτή αποφοίτησης της ΣΤ ‘τάξης με μουσική, χορό, αναμνηστικά δώρα για μαθητές και εκπαιδευτικούς και πολλές ακόμη εκπλήξεις. Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Αρβανιτίδη Αλέξη (πατέρα του σχολείου μας) για τη δωρεά φιαλών κρασιού και την κα. Νιολάκη Νίκη (μέλος του Συλλόγου και μητέρα του σχολείου μας) για τα αναμνηστικά δωράκια σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες της ΣΤ’ τάξης. Επίσης, ευχαριστούμε θερμά τον Dj Ziko (κ. Κουτουκίδη Ζήση), τη Fotokinisi (κ. Μαραγκοτίδη Γιάννη) και την πιτσαρία Goodini για την πλαισίωση της γιορτής μας.

Τη Δευτέρα 15/6 το πρωί μέλη του Συλλόγου μας μοίρασαν σε όλους τους μαθητές γρανίτες μαζί με ευχές για καλό καλοκαίρι.

Την ίδια μέρα το απόγευμα πραγματοποιήθηκε η καλοκαιρινή γιορτή του σχολείου μας. Ελπίζουμε να την απολαύσατε όσο κι εμείς! Ευχαριστούμε θερμά τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς που μας τίμησαν με την παρουσία τους! Επίσης, ευχαριστούμε θερμά το catering Αντωνιάδη, τον Dj Ziko (κ. Κουτουκίδη Ζήση), το Photo Pari (κ. Κυριακίδη Ζήση) και το Ζαχαροπλαστείο Άλσος (κ. Θεοδοσίου Θοδωρή) για την πλαισίωση της γιορτής μας.

Ευχόμαστε ολόψυχα στους μαθητές και τις μαθήτριες της ΣΤ’ τάξης καλή πρόοδο!! Κλείνοντας, ευχόμαστε σε όλους (γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικούς) καλό καλοκαίρι γεμάτο όμορφες στιγμές με οικογένεια και φίλους!!

ΥΓ. Το φωτογραφικό υλικό που ακολουθεί είναι ένα πολύ μικρό δείγμα των όμορφων στιγμών που μοιραστήκαμε!!!

HLIAS

Leave a Reply