Την Τρίτη 16/6 το σχολείο μας ομόρφυνε εξωτερικά, καθώς βάφτηκε ο εξωτερικός τοίχος επί Αναγεννήσεως και Σκρα γωνία.
Ευχαριστούμε θερμά τον Αντιδήμαρχο, κ. Καδόγλου Γιώργο, ο οποίος ανταποκρίθηκε στο από κοινού αίτημα του Συλλόγου μας και του Διευθυντή του σχολείου μας.