Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες,
Τα απολεσθέντα στο σχολείο μας είναι στοίβες ολόκληρες. Φαγητοδοχεία, παγουρίνα, τσαντάκια φαγητού και πολλές ζακέτες, ρούχα κλπ. Από τις 16:00 μ.μ. το σχολείο είναι ανοιχτό και η φύλακας βρίσκεται εκεί. Με την πρώτη ευκαιρία επισκεφθείτε το σχολείο και δείτε τι μπορεί να ξέχασαν τα παιδιά σας. Σε λίγες μέρες κλείνουν τα σχολεία και αν δεν βρεθούν οι κάτοχοι, είναι κρίμα να μείνουν τόσα πράγματα.

